onsdag 14. april 2010

"Du har det så fælt eg har lyst å brøla"

Uff, det er ikke godt når de små er syke. Noen ganger passer det veldig dårlig også. Denne helgen skulle jo jeg til Trondheim og besøke søstrene mine. Natt til torsdag startet med oppkast og diaré. Hver time var vi oppe, stakkars lille Morten. Dagen ble litt bedre, ikke så mye å kaste opp, men veldig trøtt og slapp. Mitt dilemma ble jo: "Skal jeg bli eller reise! 5 timer uten oppkast nå, og jeg må snart ta flytoget....blir jeg syk tro... hmmm... ikke lett....Det kan jo være at det er over for Morten sin del nå, og at jeg ikke blir syk...... også ble jeg her.... nei, jeg reiser."

På flytoget fikk jeg melding om at Morten kastet opp igjen. Jeg snakket lenge med han på Gardermoen og da hørtes han fortsatt ganske sliten ut, men det var godt å høre at han da hadde spist litt.
Dårlig samvittighet? JA!!! Men jeg reiser!












Når jeg landet fikk jeg høre at han ikke hadde kastet opp noe mer og at han sovnet fort. Det var over. Puh!
















....og alle var enige om at det hadde vært en fin helg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar