fredag 25. september 2009

Morten hjemme fra barnehagen - 24. september 2009

Morten har vært hjemme fra bhg i dag fordi han hadde vondt i halsen. Det blir nok en litt lang dag selv om vi har både klippet og limt og bakt rundstykker. Når jeg etter 4. gang ber han om å rydde opp leken sine som ligger rundt i stuen, sier han:
Morten: "Mamma noen ganger er det ikke noe koselig å være sammen med deg"
Mamma: "Nei det er jo ikke noe koselig å krangle da"
Morten: "Jeg skal flytte jeg"
Mamma: "Nei, det synes jeg ikke er noe hyggelig at du skal. Vi kan jo være uvenner også bli venner igjen da."
Morten: "Nei, jeg skal flytte så kan du bare leke med Pappa. Jeg skal flytte til et annet land."
Mamma: "Å ja, hvilket land da"
Morten: "Hellas"
Mamma: "Skal du bo hos han sjefen på hotellet da?"
Morten: "JA"

Ja, mammaer er nok dumme noen ganger.....
Men utover kvelden skal Morten aldri flytte fra mammaen sin:-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar