tirsdag 31. mars 2009

Gullkorn fra barnemunn!

Morten: Når skal jeg få en fetter da?
Mamma: Men du har jo fått en fetter, husker du ikke at vi var å så på han på sykehuset?
Morten: Men skal ikke han bo her da?
Mamma: Nei, han skal jo bo hjemme hos Sissel og Cato han.
Morten: Men William har fått en fetter som bor hjemme hos han?
Mamma: Nei det tror jeg ikke, fetter hans bor nok et annet sted, men William fikk en lillebror før jul, og han bor hjemme hos William.
Morten: Når skal jeg få en lillebror da?
Mamma: Nei det er jo ikke sikkert du får.
Morten: Men skal jeg ALDRI få en lillebror jeg da?
Mamma: Nei det er ikke sikkert det. Da må jo mamma ha baby i magen sin da vettu, og det kan jo bli en liten jente også det.
Morten: Nei, jeg vil ikke ha en sånn en!
:-)

1 kommentar:

  1. Vil ikke ha en sånn en??? Jeg håper virkelig ikke at min rosafetisj har gitt han varige motforestillinger mot jenter for resten av livet???

    Ellers synes jeg at en lillesøster hadde vært på plass i familien Knudsen. Du må jo ha noen du kan slåss med mot guttene dine :-)

    SvarSlett